Nový príves za traktor Metal-Fach T711/2L – 10t Long dwuosiowa





Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača







































Specyfikacje:
- Model: T711/2L
- Prędkość transportowa (max.): 40km/h
- DMC: 15000kg
- Ładowność marketingowa: 10t
- Ładowność homologacyjna: 9500-12100kg
- Masa własna: 2900-5500kg
- Masa własna wersji standardowej: 3960kg
- Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw): 7,59m3
- Długość / Szerokość / Wysokość przestrzeni ładunkowej: 5250 / 2410 / 600mm
- Wymiary gabarytowe bez nadstaw – wersji standardowej Długość / Szerokość / Wysokość:7250 / 2550 / 1990mm
- Wymiary gabarytowe bez nadstaw – homologacyjne Długość / Szerokość / Wysokość: 7245-7685 / 2550 / 1280-4000mm
- Wysokość podłogi skrzyni od podłoża: 1360mm
- Wysokość załadunku: 1960mm
- Kąt wywrotu tył/bok: 40/40
- Ogumienie standardowe: 385/65 R22,5 regenerowane
- Hamulce: Pneumatyczne dwuprzewodowe
- Wysokość burty 600mm
- Centralny system ryglowania ściany
- Opatentowany system dociągania burt
- Łańcuch spinający ściany
- Szyber z rynną
- Drabinka
- Dyszel typu V 2000 + Oko zaczepu Φ40mm
- Instalacja hydrauliczna i elektryczna do drugiej przyczepy
- Hamulec pneumatyczny dwuprzewodowy z wyjściem do drugiej przyczepy
- Ogumienie 385/65 R22,5 (regenerowane)
- Kliny pod koła 2szt
- Oświetlenie LED
- Błotniki plastikowe 4szt
Wyposażenie dodatkowe:
- Nadstawa pełna z uszczelką 600 mm (do burty dolnej na 500 mm): 7 500 PLN
- Zespół sprężyn dociskających burty: 660 PLN
- Plandeka ze stelażem rozkładanym: 3 900 PLN
- Pomost roboczy z balustradą: 1 320 PLN
- Automatyczny zaczep tylny: 2 350 PLN
- Hamulce hydrauliczne: 5 500 PLN
- Hamulec postojowy membranowo – sprężynowy: 5 060 PLN
- Automatyczny regulator siły hamowania, zawór alb: 1 540 PLN
- Koła (385/65 r22,5) nowe: 4 870 PLN
- Koła 400/60-22,5: 5 130 PLN
- koła 445/45 R 19,5 (bez homologacji): 5 130 PLN
- Kosz na koło zapasowe z wyciągarką: 1 430 PLN
- Koło zapasowe nowe (385/65 R22,5): 2 830 PLN
- Koło zapasowe „regenerowane” (koło 385/65 R22,5): 1 650 PLN
- Koło zapasowe 400/60-22,5: 2 830 PLN
- Koło zapasowe 445/45 R 19,5: 2 830 PLN
- Oświetlenie LED - kpl.: 700 PLN
- Osłony boczne antyrowerowe: 1 050 PLN
- Dopłata do homologacji EU: 4 840 PLN
- Lakierowanie skrzyni pod inny kolor niż standardowy: 2 000 PLN